Kunden må få tak i deg
Tilgjengelighet er en svært viktig faktor i dagens samfunn. Dersom en potensiell kunde ikke får tak i deg og din bedrift ved første forsøk, står det en rekke andre aktører klar for å ta over din plass. For bedrifter som ikke har eget bemannet sentralbord, er dette spesielt viktig å ta hensyn til. Sørg for å alltid være tilgjengelig.
Ulike løsninger
Enten du driver en enmannsbedrift eller dere er mange ansatte, trenger bedriften en god løsning for alle inn- og utgående samtaler. I tillegg kommer internett-tilknyting og faks, samt mulighet for tilgang til nettverk etc. ved reise eller fra hjemmekontor.
I dagens marked florerer det av ulike tilbud fra svært mange forskjellige levernadører. Har du ikke selv god "peiling" er det lett å la seg lokke av ulike kampanjer.
Følgende er viktig i valget av kommunikasjonsløsninger:
- At løsningen kan tilpasses din egen bedrift
- At den lett lar seg oppgradere når nye tjenster kommer til
- Funksjoner
- Brukervennlighet ( enkel i bruk )
- Brukeropplæring
- Serviceoppfølging / oppfølging ved feil
- Pris
Mobilkommunikasjon / Bærbare løsninger
I dag kan du utføre en rekke ulike ting med mobiltelefonen. Du kan sende og motta faks, overføre data, koble deg opp mot bedriftens datanettverk, betale for tjenester, bestille biletter m.m. Mulighetene er mange, og det kommer stadig nye til. Nye og mer avanserte telefoner blir stadig lansert, og rene mobiltelefoner smelter mer og mer sammen med bærbart datautstyr ( PDA ). Med en topp moderne mobiltelefon har du langt mer enn ett verktøy for samtale. Hvilke tjenester du kan bruke avhenger til en viss grad av selve telefonen, og hvilke tjenster du abbonerer på. Ta kontakt med din operatør for nærmere informasjon.
Valg av leverandør
Vi i Bedre Betingelser AS har inngått samarbeide med en rekke ulike leverandører innen telekommunikasjon og mobilt utstyr.